03 ianuarie 2015

Manic April: Cluj-San Francisco-Istanbul (1)

Salut și bine ați venit la un nou trip-report, unul cu mai multe poze cu avioane decât de obicei. Pentru mine luna aprilie 2014 a fost plină de plimbări - în fiecare weekend în alt oraș, vorbind despre open source și Wikipedia cu și pentru diverși oameni foarte interesanți. Din păcate anul a continuat în același ritm, așa că n-am mai avut timp să postez pe aici.

Am început cu o plimbare la Cluj, din care nu prea am poze - m-am lăsat transportat de TAROM fără să încerc să marchez în vreun fel primele zboruri interne după mai bine de un sfert de secol.

Să trecem deci direct la zborurile internaționale. Zborurile au fost OTP-CDG-SFO-AMS-IST-OTP (pentru cei nefalimiarizați cu jargonul aviatic, asta înseamnă București-Paris-San Francisco-Amsterdam-Istanbul-București). Până la Istanbul mi-a făcut altcineva rezervările și din motive neclare pentru mine mi-a comandat mâncare vegană pe toate segmentele. În ciuda încercărilor mele de a modifica rezervarea și online, și prin telefon, n-am reușit, așa că a trebuit să mănânc o grămadă de legume :) Actually, n-a fost chiar rău comparativ cu mâncarea normală; nu știu dacă asta e un punct pozitiv sau negativ pentru firmele de catering...

Plecarea spre Paris a fost la 7:15, ceea ce înseamnă că nu am avut posibilitatea de a face poze clare din Otopeni (prea multă lumină în terminal și prea puțină afară).


IMG_6515 by strainu, on Flickr


IMG_6516 by strainu, on Flickr


IMG_6520 by strainu, on Flickr


F-GKXR by strainu, on Flickr


IMG_6523 by strainu, on Flickr

Spațiu generos pentru picioare în avioanele Air France:


IMG_6527 by strainu, on Flickr

Geamul era destul de murdar, iar afară înnorat, dar am reușit să prind avionul ăsta care ne-a depășit pe coborâre:


IMG_6534 by strainu, on Flickr

Paris!

IMG_6539 by strainu, on Flickr

Trafic foarte divers

IMG_6547 by strainu, on Flickr


IMG_6553 by strainu, on Flickr


IMG_6556 by strainu, on Flickr


IMG_6557 by strainu, on Flickr


IMG_6559 by strainu, on Flickr

Balena "mea"

IMG_6560 by strainu, on Flickr

Și încă niște avioane "micuțe" ce plecau peste mări și țări.

IMG_6562 by strainu, on Flickr


IMG_6572 by strainu, on Flickr


IMG_6574 by strainu, on Flickr


IMG_6575 by strainu, on Flickr


IMG_6576 by strainu, on Flickr


IMG_6577 by strainu, on Flickr

Uniformizarea flotei? Nu la HOP! (de fapt, avionul era de la CityJet, dar zbura pentru HOP! Un fel de lanțul slăbiciunilor, având în vedere că HOP! e o filială a Air France)

IMG_6580 by strainu, on Flickr


IMG_6582 by strainu, on Flickr


IMG_6584 by strainu, on Flickr

Stăm la coadă...

IMG_6602 by strainu, on Flickr


IMG_6604 by strainu, on Flickr


IMG_6606 by strainu, on Flickr


IMG_6609 by strainu, on Flickr


IMG_6612 by strainu, on Flickr

Ultima poză din CDG:

IMG_6616 by strainu, on Flickr

În episodul viitor voi povesti despre cele 10 ore lângă o familie de indieni și câte ceva despre Coasta de vest vs. Coasta de est.

Niciun comentariu: