07 septembrie 2012

Vacanță în Asia (2): Roma-Moscova-Hong Kong-Macao cu avionul și jetfoilul

În episodul trecut am vorbit despre Roma și ce poți să faci pe-acolo într-o zi jumate. Azi, episodul 2: Roma-Macao

11/10/11: FCO-SVO-HKG cu Aeroflot (SU0282, SU0595)

Am ajuns la aeroport cu vreo 2 ore și un sfert înaintea zborului și ne așteptam să nu fie încă nimeni la ghișeu. Când colo, surpriză: erau deja vreo 100 de oameni, majoritatea dintr-o orchestră. Am avut deci parte de cele mai ciudate bagaje de mână pe care le-am văzut vreodată (habar n-aveam că se fac genți în formă de corn francez)

Plecarea spre Asia s-a făcut de la "insula" G, trebuind deci să luăm naveta de care v-am zis mai sus (cred că tot terminalul 3 e în situația asta).


Naveta își parcuge traseul în 60s by strainu, on Flickr


9V-SVI by strainu, on Flickr


9V-SVI by strainu, on Flickr


IMG_4000 by strainu, on Flickr

O să pun mai multe poze cu aeroportul la threadul respectiv. Deocamdată, câteva din avion:

Am zburat cu Airbus A321, VP-BUM

VP-BUM by strainu, on Flickr


VP-BUM by strainu, on Flickr

Iar am nimerit pe aripă... Sad Online check-inul de la Aeroflot suge.

IMG_4010 by strainu, on Flickr


IMG_4014 by strainu, on Flickr


IMG_4015 by strainu, on Flickr


IMG_4017 by strainu, on Flickr


IMG_4018 by strainu, on Flickr

Papa bun, absolut identic pe toate zborurile. În total am numărat 5 feluri diferite, inclusiv rață. Smile

Chicken by strainu, on Flickr


Fish by strainu, on Flickr

Când am ajuns la Moscova era deja noapte. Am încercat să-i fac o poză lui VQ-BQY, dar fără prea mult succes:


VQ-BQY by strainu, on Flickr

La Hong Kong, smog și ploaie torențială. Atât de torențială încât a intrat apă și în cabină Very Happy (poza e mișcată din cauza luminii insuficiente, dar chestia de la îmbinarea plăcilor e o dâră de apă)


IMG_4031 by strainu, on Flickr

Am luat apoi trenulețul spre SkyPier (ăștia din HongKong n-au doar o stație, au ditai sistemul de metrou în aeroport)...


IMG_4035 by strainu, on Flickr

...și ne-am îmbarcat pe jetfoil. Geamurile laterale erau aproape opace din cauza sării, doar în față se puteau face câteva poze. Din păcate s-ar părea că nu-s cine știe ce mariner, așa că după 10 minute a trebuit să mă duc spre centrul vaporului și mai în spate ca să nu dau chickenul afară drunken


IMG_4036 by strainu, on Flickr


IMG_4043 by strainu, on Flickr


IMG_4046 by strainu, on Flickr

Întorși pe uscat, prima impresie din Macao a fost ceva de genul: "e ca la noi, cu blocuri jerpelite, doar că în loc de 4, 8, 12 etaje au câte 20, 30, 40" lol!


IMG_4047 by strainu, on Flickr

De fapt, asemănările mergeau mai departe, cu taximetriști care te acostau cum ieșeai de la vamă, dar nu voiau să te ducă dacă aveai hotelul prea aproape. Dar să nu divagăm...

Notă (pentru transport): ★★★★☆


Cazare

Am stat la Posada de Mong-Ha, care e de fapt școala de practică a institutului lor de turism. Ce înseamnă asta? Păi... prețuri fără TVA și taxă de servicii (adică cu 18% mai mici) și servicii de 5*****. Nu e deci nicio surpriză că e hotelul #1 din Macao pe TripAdvisor. Surpriza a venit la tarife: 600 de pataca pe noapte (~60€, foarte puțin pentru zona aia)

Am avut pat full size (adică de 2m lungime, nu de 1,90) și calculator în cameră, plus rețea WiFi dedicată:


IMG_4067 by strainu, on Flickr

Vreo 60 de canale la TV, dar și seif, papuci și chiar halat de baie:


IMG_4068 by strainu, on Flickr

Vedere asupra "sălii de forță" a hotelului, aflată în grădină Razz

IMG_4069 by strainu, on Flickr

Și câteva poze de pe afară:


IMG_4082 by strainu, on Flickr


IMG_4083 by strainu, on Flickr


IMG_4076 by strainu, on Flickr

Notă (pentru cazare): ★★★★★


Ceva mai târziu despre ursuleți panda, avioane portugheze și ce înseamnă Veneția pentru macanezi.

Niciun comentariu: